pondělí 26. května 2014

Vydatná snídaně

Dobré ráno!

Tak tu tak sedím nad klávesnicí, v ruce třímám nealkoholické Mojito a těším se z krásného dne. Mám sice před zkouškami, ale to si stále nepřipouštím. Je na čase užít si krásné počasí a radovat se z toho, že mám zápočty!


Čeká mě ještě dlouhá zápočtová práce. Vysvětlit, proč padl takový a makový rozsudek. Na to se těším, ale potřebuji na to psychickou pohodu, a nebýt ničím nerozpltylována. Ne že by tomu teď tak nebylo, ale pochopte - po víkendu stráveném ve škole, kde jste zavřeni v miniaturní učebně, kde není klimatizace, okna otevřít nemůžete, protože hned pod okny je velice frekventovaná silnice, lidé zrovna dvakrát nevoní, každý funí, chce to mít co nejrychleji zasebou, si opravdu zasloužím pár dní na zregenerování sama sebe!

Ráno jsem si k snídani udělala vynikající banánové lívanečky. V lednici byla spousta ovoce, ananas, borůvky, jahody, hroznové víno. Snědla jsem jich hromadu. S bílým jogurtem a ovocem.
Jentak jsem seděla a dívala se z okna ven. Na náš bazén, na naší Aidu, jak se vyhřívá na sluníčku. Všude kolem byla cítit ta pohoda, ten klid, mír v duši. Všude se všechno zelená, kvete, svítí sluníčko.
Člověku stačí ke štěstí tak málo!
Tedy mě ano.


Žádné komentáře:

Okomentovat